جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳ |۱۹ محرم ۱۴۴۶ | Jul 26, 2024
1

حوزه/ امیر سرتیپ خلبان طالب زاده گفت: دنیا درگیر یک جنگ ادراکی و شناختی است و ما هیچ کتابی را بهتر از قرآن برای مواجهه با این جنگ بسیار پیچیده سراغ نداریم که در همه زمان‌ها و مکان‌ها به انسان کمک می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیر سرتیپ خلبان طالب زاده در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره طرح بزرگ قرآنی تنویر ویژه خانواده‌ها و کارکنان نیروی هوایی ارتش که در مسجدالنبی ستاد نهاجا برگزار شد، گفت: هر چقدر ما در راه ترویج فرهنگ قرآنی کار کنیم یک سرمایه گذاری بزرگ برای خانواده‍ها، کارکنان و برای آینده خودمان و کشورمان انجام داده ایم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که قرآن همواره گره گشای کارهای ما بوده و این کتاب آسمانی یک مرجع و منبع بسیار عالی برای حل و فصل تمام معضلات و مشکلات بشریت است.

امیر سرتیپ خلبان طالب زاده با بیان اینکه کشور ما سال‌ها است که مورد هجمه همه‌جانبه امپراطوری رسانه ای در فضای مجازی و جنگ نرم قرار گرفته است، بیان کرد: پس از گذشت حدود نیم قرن از حیات جمهوری اسلامی، حربه های دشمنان بر علیه ایران اسلامی همواره شکست خورده است و جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان روز به روز سربلندتر می‌شود و این موفقیت بزرگ به برکت وجود قرآن کریم و عمل به فرامین آن بوده است.

وی خاطر نشان کرد: دنیا درگیر یک جنگ ادراکی و شناختی است و ما هیچ کتابی را بهتر از قرآن برای مواجهه با این جنگ بسیار پیچیده سراغ نداریم که در همه زمان‌ها و مکان‌ها به انسان کمک می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در پایان با بیان اینکه اگر بتوانیم فرهنگ قرآنی و آموزه‌های آن را یاد بگیریم و در بین خانواده خود تعمیم دهیم، در مراحل بسیار سخت زندگی به مشکل برنمی‌خوریم، خاطرنشان کرد: ما برای امور قرآنی هرچقدر که سرمایه‌گذاری کنیم کم است؛ چراکه با سرمایه‌گذاری در این زمینه قطعا موفق خواهیم بود.

حجت الاسلام رجبی، استاد حوزه و دانشگاه در ادامه این آیین با اشاره به موضوع مهدویت از منظر قرآن کریم با بیان اینکه آیه ۵۵ سوره نور یکی از آیاتی است که مستقیما به موضوع مهدویت می‌پردازد، گفت: وعده خداوند این است که ایمان و عمل صالح، انسان را به سعادت می‌رساند و آنها را حاکم زمین خواهد کرد همچنان که قبلا نیز این کار را کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه وظیفه شما نظامی‌ها تولید و تامین امنیت است، اظهار کرد: خدا در قرآن وعده داده است که به وسیله عباد صالح در زمان ظهور حضرت حجت، عوامل خوف و ترس را به امنیت تبدیل می‌کند و بعد از اینکه تمام زمین پر از خوف و ترس شد، امنیت را محقق خواهد کرد.

در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقات تنویر نهاجا با اهدا لوح و هدایا تقدیر به عمل آمد.

در این دوره از مسابقات تنویر نهاجا بیش از ۶۰۰۰ کتاب در کل یگان‌های نیروی هوایی توزیع شد که در این راستا بیش از ۲۰ هزار نفر از کارکنان و فرزندان در این دوره شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha